torsdag 27. mai 2010

Marokko

No legg eg endeleg ut bilete frå Marokko. Diverse bilete frå Marakech og Essaouira. To byar eg har utruleg lyst til å reise tilbake til :)




Ein kan gjere mykje medan ein ventar på å få ta bussen



Essaouira var vått....



Marakech sine gater



Faki, vår aller beste servitør :) Og Mats, som keiar seg



Vinden tok nesten maten vår



Men desse to nekta å la seg påvirke av ein frisk bris



Marius, og nokre tilfeldige utvalde tepper i fint lys



Siri var klar for sola







Eg og Tale delte rom i Essaouira. Det var fint, men mangla totalt vatn... :S



Fine mannen



Meir solbriller



Lykkelege fotografar







På veg til Essaouira



Esel... vi såg MANGE esel, trøytte esel, slitne esel.

Eg tok også uanstendig mange bilete av Marokkanske kattar, men dei bileta må eg gjere noko kult med før nokon får sjå dei.

Crazy catlady...

Ingen kommentarer: