torsdag 11. februar 2010

Dråpen - et spisested

Siste oppgåve var å ta bilete av eit spisested (etestad). Eg valde dråpen fordi dei har god mat, fint lokale og dei var utruleg hyggelege då eg spurde.













Mario. Eg syntest han satt i så fint lys at eg spurde om å få ta bilete av han. Nei, han ville ikkje la seg avbilde av nokon han ikkje kjende. Så eg satte meg ned og blei kjend med han :)







I dette kurset har eg lært å fargekorrigere, få bileta til å passe saman i ei serie (noko eg har hatt problem med før), verkeleg fått tenkt over kva eg ser etter når eg tek bilete, osb osb... Bileta frå dråpen er eg ganske så fornøgd med :) Til tross for litt stiv repetisjon.

Og i morgon reiser vi til MAROKKO!!! AFRIKA!!! Eller.. vi reiser til gardermoen for å ta fly derifrå på laurdag. Natt på toget! :D:D:D:D

Ingen kommentarer: