mandag 8. mars 2010

STERK REKLAME 09

På torsdag deltok eg på prisutdelinga til Sterk Reklame på Rica Nidelven. Norsk Fotofagskole tok ALLE prisane innan Student Foto. 3 diplom til Lars, 2 diplom til Ola, 1 diplom til Marius, sølv til Borghild og GULL til meg! :D:D:D



Der oppe mottok vi prisar og diplom. I ein svær boksering!! Rektor Roar står heilt til høgre i bilete.



Ola, Linda og Lars var også med. Linda støtta ogg og gråt sikkert ein liten skvett av stoltheit :)



Er litt svært å gå på ei prisutdeling som ser slik ut :) NKF fiksa tema, det er dei flinke til. Men foto rular vi XD



Diplomen min!! Fekk ikkje bryterbelte.. :( berre proffane som fekk det



og... vinnerbilete!! Om ein hadde sett badet utan fænsi fargar og lys hadde ein aldri trudd at det kunne bli ein prisvinnande location... men ALT GÅR!!

Og så festa vi, mykje gratis vin, litt lite kledd og vips(!) så er eg sjuk.. Hyggjeleg!

1 kommentar:

borghild sa...

grattis med gull!
skulle ønske eg og kunne vore med på festen!